Welcome
Advertising is the way great brands get to be great brands.
We Are Awesome Folow Us

Veebipoe www.voodipood.ee (edaspidi: veebipood) omanik on OÜ Cubiculum (registrikood 14685987) asukohaga Otsa tee 7-3, Järveküla, Rae vald, Harjumaa.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnateave 

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu oleneb ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. 

Tellimuse vormistamine 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ja valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse summa, mille saab tasuda pangalingi kaudu. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuse eest tasumine 

Tellimuse eest saab tasuda:

1) Pangalingi vahendusel, maksete töötlejaks on Maksekeskus AS.
2) Holm Bank AS´lt (Liisi ID) järelmaksu taodeldes. Holm Bank AS (Liisi) lepingu üldtingimustega palume tutvuda siin.

Müügiarve saadetakse Kliendile e-postiga peale arve täies ulatuses tasumist.
Maksevaluuta on euro (EUR).
Kliendi tellimus tühistatakse juhul, kui Klient ei ole tasunud ettemaksu.

Kohaletoimetamine

Veebipood toimetab kauba kliendile kullerteenuseid kasutades. Kauba kohaletoimetamine toimub reeglina tööpäevadel E–R kell 8.0017.00. Klient peab valitud tarnepäeval olema tellimuses määratud aadressil, et kaup transporditeenuse osutajalt vastu võtta. Tarne toimub kliendi hoone välisuksele nii lähedale kui võimalik, see tähendab tarnet välisukseni. Toote transport autost kliendi siseruumi on kliendi organiseerida ja vastutada. Autojuht helistab enne (või muul kokkulepitud ajal) kauba kohaletoimetamist kliendile. Kauba kätte saades tuleb see kliendil kohe üle kontrollida. Defektse või praaktoote puhul tuleb saata pildid tootest, et välja selgitada, kas tegu on transpordil tekkinud defektiga või praaktootega. Kahjustuse korral on oluline kaupa vastu võttes teha sellest märge kulleri allkirja andes. Kaup on pakendis ja pakend võib olla määrdunud – kauba käsitlemisel sellega kindlasti arvestada. Olenevalt kaubast võib tarneaeg olla vahemikus 145 päeva. Transporditasu oleneb toote omadustest, eelkõige selle suurusest ja kaalust, ning lisatakse e-poe poolt kauba eest maksmisel (kassas). Tasuta transpordi puhul maksab tarne välisukseni 0 (null) eurot, mis on nähtav kliendile nii maksmisel kassas kui ka meilile saadetud arvel. 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksulTaganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba katsetamiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu kauba väärtuse vähenemise kohaselt. 

 

Kauba tagastamiseks tuleb hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest täita taganemisavaldus.

 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb 

asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.  

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja 

tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, olenevalt sellest, kumb toimub varem. 

 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ja nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus. 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates meili aadressile info@voodipood.ee või helistada telefonil +372 565 777 25. 

 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.