Welcome
Advertising is the way great brands get to be great brands.
We Are Awesome Folow Us

Uni ja tervis on meie kõige kallim vara. Teame hästi, et on oluline võtta vitamiine, toituda mitmekülgselt ja
liikuda vähemalt 10 000 sammu päevas. On aga veel üks oluline tegur, mis aitab meil püsida tervena,
tugevdab immuunsussüsteemi ja aitab organismil võidelda viirushaigustega. Samuti hoiab vaimu
värske, alandab stressitaset ja aitab meil taastuda füüsilisest koormusest. Personaaltreener ja
füsioterapeut Martin Kiho teab rääkida, et uni on treeningutest taastumise seisukohalt esmatähtis.
„Treeningute käigus kahjustame oma keha ja pärast koormust hakkab organism ennast taas üles
ehitama. Organismil on uskumatu võime ennast ise parandada ja kõige efektiivsemalt toimub see just
magades.“

uni-sleepwell-vedrumadrats-madrats-kontinentaalvoodi-voodi

Mis toimub kehaga magades?

„Une puhul on oluline nii kvaliteet kui ka kvantiteet. Une funktsioon seisneb kesknärvisüsteemi,
lihaskonna ja meeleelundite töövõime taastamises. Organism kasutab uneaega ka kasvuhormooni
eritamiseks. Sellega stimuleerib keha kasvu, reguleerib valgusünteesi luudes, lihastes ja kõhredes.“
Kui me ei maga piisavalt, langeb nii füüsiline kui ka vaimne sooritusvõime. Väheneb reaktsioonikiirus –
suur unevõlg autoroolis võib olla eluohtlik nii juhile kui ka teistele liiklejatele. „Unepuudusest võivad
tekkida stress ja peavalud. Treenimise seisukohalt suureneb vigastuste oht. Pikemas perspektiivis
suureneb südamehaiguste risk ning alaneb immuunsussüsteemi võimekus, väheneb õppimisvõime ja
võib esineda kaalutõusu.“

Kui pikk uni on soovituslik?

„Mida suuremaid nõudmisi kehale esitatakse, seda suurem on unevajadus. Üldine arvamus on, et
täiskasvanud inimene vajab 8 tundi und. Unevajadus on suurem lastel, teismelistel ja sportlastel – nende
soovituslik ööpäevane unevajadus on 10 tundi. Ühes korvpalluritega tehtud uuringus paluti mängijatel
5–7 nädalase perioodi jooksul magada 10 tundi ööpäevas. Selle tulemusena olid mängijad kiiremad,
vabavisete tabavus paranes 9% ning kolmepunkti tabavus paranes 9,2%. Lisaks alanes nende stressitase.
Kõik see pelgalt une arvelt? Muljetavaldav!“

uni-sleepwell-vedrumadrats-madrats-kontinentaalvoodi-voodi

Sügav uni – mis on retsept?

Üks unevaeguse tunnuseid on see, kui magad vähem kui 8 tundi päevas ning jääd hetkega magama, kui
pea patja puudutab. Paremat väljapuhkamist soodustab magamisase, mis toetab lülisammast – madrats
ei peaks vajuma sinu kehakaalu all lohku. Samas pole vajalik aga ka see, et ase oleks ebamugavalt kõva.
Et meie elu ja vajadused on ajas muutuvad, võib täheldada ka teistsuguseid vajadusi magamisaseme
suhtes. Nii tasuks perioodidel, mil kaalutõus on kiire ja märkimisväärne, kaaluda madratsi
väljavahetamist lülisammast paremini toetava mudeli vastu – näiteks vaevlevad lapseootel naised tihti
alaseljavalude küüsis, sest madrats ei toeta neid une ajal enam piisavalt, samas kui koormus kehale on
suurenenud.

Und ja magamist tuleb väärtustada, eriti kui see on meie tervise üks alustalasid. Voodipood.ee teeb
pikemalt kodus püsimise eriti mõnusaks, müües ainult Sleepwelli ning Stroma vedru- ja kattemadratseid.
Need vastavad Euroopas tunnustatud Öko-Tex 100 ja Eco Labeli kvaliteedistandartidele. Mõlema tootja
ulatuslikus valikus on erinevad mudelid, mille seast leiab igaüks endale sobiva. Enda jaoks sobivaima
madratsi väljaselgitamisel annab telefoni või e-kirja teel nõu voodipood.ee klienditugi. Lisades
madratsile veel Wendre tekid ja padjad, tunduvad pikad tubased päevad ühtäkki hoopis meeldivalt
hubased.

Teie tervise jaoks

Mõeldes teie tervisele, on kogu voodipood.ee tootevaliku juures silmas peetud lapsi ja allergikuid,
kellele oleme ulatuslikus tootevalikus erilist tähelepanu pööranud. Näiteks leiate ortopeedilisi
madratseid nii Stroma kui ka Sleepwelli valikust. Selleks et teie saaksite turvaliselt kodus olla, pakume
omalt poolt võimalust toimetada teie tellimus kulleriga ise tasuta kohale, seda üle kogu Eesti. Püsige
rõõmuga kodus. Magage hästi ja olge terved!